lördag 2 oktober 2010

Allt kan hända när trion är ute

Ja just det, kort om igår!
Jag & anki skulle käka pizza/pommes. Diana hängde på, hon hade världens festhumör... drog till Lalle på deras förfest, diana ringde runt lite & VIPPS så satt vi i bilen hem till Diana. började förfesta där, fast inte jag, drack min redbull. gött gött. Sen tog vi 22.22 tåget in med en jävla massa andra människor, till kalmar. drog till Palace & röjde på dansgolvet, sen kunde inte diana handla på sitt kort, så vi skulle ta ut, bankomaten tog hennes kort, hehe.
in & dansa, kunde inte hålla mig, tog en redbull vodka & det var niiiiice. blev tillslagen på dansgolvet & fick en halv cider över mig, torkade mig, puttade tillbaka, kände svullnaden vid ögat, rättade till glasögonen & dansade vidare. Anki & jag önskade Warp. ägde. sen kom pontus & anton vid 1 så då drog vi. hade världens fest i bilen hahaha. har nog aldrig varit så pigg i hela mitt liv. väl i emmaboda drog anki & jag upp till bosniska föreningen, dansade sönder helt själva till Warp igen. hahah. ägde. sen en massa snack om ja gud vet vad, helt jävla galet? men samra i mitt hjärta... haha fy fan vilken nice brud. dani försvann.... jag drog hem till anki själv, sen hopp upp på cykeln & när jag väl kom hem, jo då låg min storebror totaldäckad i mammas säng... bäddade ner honom (asjobbigt) & sen var det min tur : ) helt kalasbra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar