tisdag 26 oktober 2010

Doube cross

Godkväll!
Dagen idag har väl gått snabbt antar jag! hade utvägs genom gång med kristoffer halv två & kvart i två slutade jag. hade tid hos doktorn tio över två. & var hos Dr. Blanking i ca.40min. han vet inte riktigt vad det är för fel på mig. men jag fick tabletter & två stycken nya tider som jag ska besöka honom på. dock verkar jag frisk inne i kroppen. & det är troligen ingenting som är skadat i hjärnan. usch så skönt. mitt blod är superbra & jag har äntligen fått lågt blodtryck (har kämpat för att få ner det eftersom jag har haft för högt nästan hela livet). Så nästa vecka ska jag skriva upp mig som blodgivare! äntligen. så som jag har längtat efter att bli det : ) därefter ska jag gå med i tobias registret tror jag! där man är med om att ge bort sina organ om någon sjuk behöver friska & nya osv. gud vad mycket sjukdom & sånt det blev nu då : )
är helt slut i huvudet nu, har bara legat & slappat samt målat naglarna (med små musiknoter på faktiskt), duschat & haft hårinpackning. strax ska jag ta & äta lite också, sen blir det sängdags! ska upp tidiga tiden imorgon också! & imorgon, då blir det troligtvis förändring också!
jag har fått en ny syn på livet kan man säga : D

"never let the fear of striking out, keeping you from playing the game"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar