onsdag 13 oktober 2010

Bokat hotell

Tjabbi!
Jobbet idag gick otroligt fort. Faktiskt. Mestadels för att Didde & Bille har förflyttat sig till mitt & maries bord. haha. nice med lite sällskap. faktiskt.
hade bestämt mig för att sova direkt när jag kom hem... så vart det inte. satte mig & glodde på Project runway istället, & snart är det dags för att sova på riktigt : (
imorgon börjar inte fören vid 12 typ, men har körlektion vid 7 på morgon.... & så lär jag få jobba över också till typ 7-8 : ( fuck.
Anywho. Happy news är att jag bokade hotellet till anki & mig idag : )
ja nu är det ju faktiskt så att jag (som är en oerhört snäll kompis) tänkte bjuda anki på shopping weekend i göteborg som födelsedagspresent : ) så vi åker den 30e, blir bara lör-sön. men asnice hotell i alla fall : D tror även jag ska bjuda henne på bio eller middag också ; ) visst är jag snäll?
yes! så om tre veckor roar i oss i götet.
nu ska jag äta B&J's

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar