fredag 15 oktober 2010

Konsten med att arbeta

hej.
igår. så hade jag körlektion 07.00 på morgonen. var back in emmaboda vid halv 12 typ. rune sa en dum grej, så vart småsur, nämligen att jag kunde bokat uppkörningstid igår... men vem har pluggat? inte issa i alla fall.
därefter så köpte jag tågbiljetter till göteborg. sen direkt till jobbet, började halv 1 & gav upp halv 10 på kvällen... hehe. däckade sen.
idag gick jobbet bra! snabbt & kul. mest för jobbarkompisarna tror jag allt!
i min mail står det att min ring har anlänt, men frågan är vart mamma har lagt posten. & hon sover nu...
men! en happy news är ATT JAG HAR FÅTT FÖRLÄNGT! Yayaaayya. eller en hemlis, jag visste det redan igår, men fick spela suprised idag ; ) hehehe.
nu ska jag dressa om, piggna till, väcka mamma & sedan dra till anki om sisådär en timme kanske. vetifan.
ah. min dator har lagt av 2 gånger nu inom loppet av 10min? dags att köpa en ny kanske... hoppas fan inte det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar