måndag 11 oktober 2010

Jag tog en kula för dig

Hej!
Jobbet gick både snabbt & bra idag! trots att jag var nära på att ge upp eftersom huvudvärken inte gav med sig (& har fortfarande inte gjort det heller). Hemskt ju. hatar det.
Så därefter när jag kom hem så dressade jag om, pratade med pappa, tog en höstpromenad : ) gick & besökte Linda & Anki. Handlade även en massa.... jävlar. FH tjänar på att Anki är min polare. haha.
fick även HUUUUGE gossip av anki : O euuuw!
anywho, bestämde mig för att stanna till stängning! Så anki & jag beställde pizza, drog & hämtade den & drog upp till hennes lägenhet : D åh vad jag älskar att den ligger centralt. ååh.
sen ringde jag jonathan & mötte upp honom & så vandrade vi hemåt : )
nyduschad nu & ska sova! så vi hörs nog i övermorgon, ska nämnligen dra direkt när jag kommer hem imorgon med..! Puss : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar