söndag 10 oktober 2010

Fizzy

Jaha, fick bara sova till halv 12 idag : ( åhå. huvudvärken är inte att leka med heller, får stoppa i mig endel sånadär migrän tabletter till då : ( måste fan klara av en hel veckas jobb...
ja det är jobb imorgon, varför i helsike ska helgerna gå så fort? buhu.
idag har jag i alla fall varit i Nybro med pappa & övningskört, mycket bra! hehe. måste bara orka plugga.. läser ju faktiskt hellre mina andra böcker än teoriböckerna. heh. förutom det så har jag legat & glott på MTV Cribs. & fyfan vad jag vill vara tillsammans med 50 Cent.......... true story.
nu däremot hade jag tänkt dra mig till ICA eller något & köpa glass, är frukansvärt sugen på B&J hihi. Kanske drar förbi ankis & hämtar en hylla som jag bett henne köpa till mig : ) projekt projekt!!! måste också fråga henne om en annan sak : ) men ah! tänkte också visa er vad jag fick från min mamma förra helgen : D fizzy parfym & body/hand lotion : D alla som känner mig, vet att jag älskar älskar älskar fizzy!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar