lördag 9 oktober 2010

Au revoir

favoritaccessoar ringar, i alla storlekar & former!
vad är du bra på sova & vara sjuk.
vad är du dålig på matte & ta tag i saker.
snyggast oskar linnros.
kan du vissla ja.
var finns dina kläder i ditt rum i fåtöljen & lite på golvet.
lyckligaste ögonblicket i ditt liv beskedet när pappa var helt frisk, & ett visst mail från Lasse Lindh.
ett barndomsminne när jag sprang in í en byrå precis som en tjur. & ja, jag gjorde det med flit.
när gråter du när jag är arg, när jag får panik attack, när jag känner mig missförstådd eller sviken.
vad hatar du patetiska jävlar osv.
längd 159-60cm typ.
kan du stå på händerna nej.
när får du kalla kårar när någon berättar något hemskt eller om någon visar ett sår.
gillar du att skratta alltid.
vad gör du helst under helgerna sover ut, umgås, festar, städar & chillar.
har du sett twilight yes, läser ju förfan böckerna...
något som skrämmer dig framtiden.
vad hatar du med dig själv kort stubin.
favoritmat sushi, salladen på McDonalds, tacos eller Thai mat.
knäppaste dröm du haft när jag drömde om mammas&pappas bröllopskort, det fanns inga ansikten & jag kan fortfarande ha mardrömmar om det... var väl kanske 8år då. usch.
vad älskar du att göra festa som fan, leva livet, resa & sova.
favoritbil en rolls roys!
hur lång vill du vara 178cm typ.
fulaste plagget du äger nån gräslig röd tröja med öppen rygg.
är du nöjd med ditt namn ja jag antar att jag är det.
vad väntar du mest på just nu en säkrad framtid, massa pengar & avsluta de resor jag vill göra.
önskeålder 21. vill stanna där förevigt.
skulle du vilja bo inne i stan i en fet takvåning med ett par kompisar.
hat-mat snitzel.
favorit bloggar shecity, dollyblond & rebecca&fiona.
lyckonummer 12.
läskigaste djur du vet spindlar.
favoritbutik varierar på utbudet, men typ cubus, weekday, h&m, gina... som sagt, varierar.
har du några droger sova.
hur många timmar sover du/natt 6, när jag ska jobba. 12 på helger.
några få bästa vänner eller många mindre bra vänner några få bästa vänner
skostorlek 37-38 beroende på vilka typ av skor.
vad vill du ha i klädväg just nu fräsiga linnen & skjortor, leo skor från havetohave.
favoritgodsak chocolate my friend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar