onsdag 6 oktober 2010

Hej!

Förlåt för min frånvaro. Men har varit/är sjuk. Så har inte haft ork att sitta vid datorn. Jävligt skönt faktiskt. Istället har jag läst ut en bok på 450 sidor. Mycket fint.
Det som har hänt? Jo. vad ska jag säga?
Åkte hem från jobbet i måndags efter 3h. Klarade inte av tisdagen, men var tvungen att dra mig till körskolan på kvällen... kollade även in ankis lägenhet : )
idag har varit värsta jobbardagen någonsin. har aldrig mått så här dåligt... slutade vid 2.
åkte till family house med mamma, eftersom jag har namnsdag idag! så skulle jag givetvis få lite presenter.
har dessutom ett par bilder att visa på inköp & massa presenter jag fått. men orkar inte för tillfället. så ni får hålla ut! but hey, nu vet ni att jag är alive!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar