lördag 23 oktober 2010

Välta husvagnen

Ligger halvt utslagen i sängen, sängen är skön, fast jag har pajat den, i alla fall madrassen... halva ligger på golvet. fan.
käkar plommon, dricker cola, lyssnar på imogen heap, småkollar på en drös olika webb program samt gamla avsnitt jag missat i veckan! jag kan inte fatta att alla mina jävlar lördagar ser likadana ut : P haaha. fast idag så lurade pappa ner oss till Jon Stenberg. skulle tydligen tvätta husvagnen.... suck. dock lurade han oss, han hade redan gjort det ; ) haha! så vi skulle bara hjälpa till & putta in den i garaget. & så var det en kant in, så när mamma & jag puttade på där vid så höll vi på att få hela husvagnen över oss : O det var så jävla läskigt. men vi fixade det. puh.
nu tror jag att min mamma ska ta mig till affären för ikväll ska vi laga varm smörgåstårta : D ååååh. ska allt flörta till mig lite chips också ; ) grrr. föresten så visade jag pappa min önskelista... han gillade den : D awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar