söndag 10 oktober 2010

10.10.10

hej snödroppar!
har nyligen ätit lite kvällsmat, asnice! rostebröd & chokladmjölk på spis! underbart.
var även i affären innan & inhandlade mig min Ben&Jerry's favorit. Kom nu på att den väntar på mig i frysen... ajdå. får smaka på den imorgon då! fasen.
& ja just det ja, beställde hem lite nya kläder innan också! (a) heheh. ville ju faktiskt åkt till stan i helgen, men icke! så klickade hem de nedan från Gina, lite såna basplagg. Gillar deras utbud faktiskt. & det blev inte farligt dyrt heller. kalasju!
så nu ska jag ligga & vänta på Indiana Jones som är om en halvtimme! dags att bädda ner sig & ladda inför v.41. Tack för mig! ha en fin start på veckan allihopa!
En riktigt nice & mysig höst tröja/kofta! love itJag har en svaghet för mustach tryck ; ) denna var grym!!& så ett par vanliga tights, fast med transparent spets lite där nere : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar