lördag 2 oktober 2010

Cleaning Lady

Hej på er såhär på kvällen!
har verkligen inte orkat bry mig om datorn & resterande internet-liv idag.
har däremot städat, som fan känns det som. Chillat & träffat pappa, som köpte käk till mig & jonathan. thai mat, underbart. mamma är ju på öland.. ; ) hörde dessutom en liten fågel viska att jag kommer få en present imorgon ; ) love it!
har däremot kikat runt lite på Ginas hemsida nu, jösses va de börjar göra bra grejer! är redan uppe i 600kr i kundvagnen ; ) heheh. faaast, det är bara 3 grejer.
får se när jag orkar beställa. det är ju förfasen bara 2a oktober idag...... måste ta de chill.
tänkte lägga mig & se en bra film nu! men först hade jag tänkt musiktipsa! var lääääängesen!

Vincent - Baby Hurricane
Hans nya är verkligen riktigt nice, kanske skulle kommit till sommaren, nu känns den faktiskt inte jätte passande! men jag gillar den.
Hurts - Stay Fan va bra de gör de! denna är lugn & fin. perfa för deppiga kvällar. Hurts heels you!
Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan Daniels nya... trodde inte det skulle komma någon mer efter Dum av dig. Men jävlar vad bra denna är. Jag älskar början. Refrängen däremot är kanske ingen jätte hit, men i like! big time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar