söndag 24 oktober 2010

Känslan av tomhet

fy fan vad jag vill flytta från detta jävla land. jag vill slippa allt! jag orkar inte mer, jag orkar inte känna mig otillräcklig dag in & dag ut. jag orkar inte gå efter alla andras behov hela tiden. jag har inte kraften kvar till det längre, jag har faktiskt ingen kraft kvar alls. ett under att jag ens kommer upp till jobbet varje dag & bearbetar det. men för mig är jag i en annan värld. vill inte stanna här längre. jag vill bara lämna allt, allt, allt. Jag har ingenting kvar att förlora, inget att sakna, inget att komma tillbaka till. Söndagsångest? Absolut inte. Detta är mina innehållande känslor. fan ta er. allihopa, idag. jag tänker aldrig mer ställa upp igen! jag vill bara spy.

It's a cruel cruel world, to face on your own,
A heavy cross, to carry along,

1 kommentar:

  1. utan dej är jag ingenting underbara dotter älskar dej <3<3

    SvaraRadera