söndag 20 juni 2010

Bastu kan vara bra

Åh godmorgon! Orka sova till klockan 2 : (
Kommer tycka synd om mig ikväll när jag ska "försöka" somna i rimlig tid.
Gårdagen var i alla fall awesome. Hade hur kul som helst. Först förfest uppe hos Johan med massa musik som de skulle fixa till midsommar! Sen runt 8 halv 9 så åkte vi till Torsten, umgicks mest med Vulkan : P haha. Ååååh. Oskar Linnros.
Var massa gräshäng, sedan kom myggen, då blev det soffhäng, awesome. Lite mingel & så tills vi skulle bada bastu. Haha, killarna sprang runt & dansade & allt nakna nere i rummet & vi med handdukarna på! haha, vilken fest. Har tyvärr inte allt för vackra bilder på kameran ; ) men men. Är det fest så är det . Haha. Anyway. Jag hade en awesome time, kom hem typ halv 3 tror jag den var. Messade lite med Johan innan jag somnade till Alvin & gänget 2 ; ) woho!
Nu ska jag bannemej äta mat, sen kanske gå ut & hjälpa resten av familjen med husvagnen!
Lägger upp "okej" bilder sen ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar