tisdag 1 juni 2010

Let's talk about Siesta!

Det nya Siesta! bandet åt vänster (ap snyggt) & mitt djurfadder band till höger.

Nu tänkte jag dra Siesta för er som är intresserade av det samt att läsa mycket text!

Onsdag: Anna jag & Emilia tog bilen ner mot Hässleholm men körde fel 3 gånger så det tog oss hela 3 h att komma fram. Väl framme gick allt skitsnabbt, speciellt banden. Vi hämtade ut dem sen tog vi bara tälten ur bilen & började vandra en låååång väg mot en fotbollsplan(?) typ. Väl framme så hade vi ingen aning om vart vi skulle bygga tälten. ville ha på gräset. men icke. väntade kanske en timme på de andra som kom med tåget & då hade vi väntat länge & väl på en hyffsat bra camp plats & så byggde vi. gick faktiskt skitbra. sen kom Torsten & de andra & då tog vi med oss en full torsten & hämtade drickan samt resten av packningen. det tog oss 2h. jobbigt.
satt i campet & hade det trevligt osv. natten var det hemskaste jag varit med om. iskallt. & så somnade razz ifrån bandaren så lyssnade på broder daniel hela natten haha.Torsdag: Jävligt ihjälfrusna sen natten så bjöd dagen på stekande sol. underbart var det. satt & stekte & hade det allmänt trevligt igen. kolla på johnossi, kristian anttila tror jag. kommer knappt ihåg nu. haha jaja. träffade urgulliga Julia som bjussade & jag fick hennes halsduk. underbart. därefter var det fest natten lång & det var nice. vi var även fullt tält så det var varmt & skönt hehe. kan ju nämna att denna dag sprang jag in i en stubbe efter bajamajorna & bröt min lilltå.Fredag: Ja som sagt, nätterna var inte varma. men denna dag var det drygt, det regnade & åskade men vi hade det förbannat trevligt i vårt "förtält" & det bjöds på allsång, smeknamn, dans, mat... ja allt. så det var trevligt. hihi. såg timo räisänen, thåström & the hives - underbart för fan. guuuuud. hihih. ja, min lilltå såg inge vidare ut & röda korset (sjukhustältet) skickade mig i en Siesta bil till vårdcentralen. där var de fittor hela bunten. tog taxi tillbaka & haltade upp till campet. senare framåt kvällen träffade jag min själsfrände - Filip. HAHAH vilken kille. har nog aldrig skrattat åt en människa, med en människa, så mycket som jag gjorde. hahah. underbart.Lördag: Dags att åka hem, sov till halv 11 vilket var ett under : P hahah. men skönt var det, började göra iordning mina grejer, sen gick Anna & jag mot fontänen runt kvart i tolv. Halv 1 kom mamma&pappa & hämtade oss & enda stoppet innan Emmaboda var MAX. så jävla gott. åååh. men festivalen var sjuuuukt bra. hade verkligen en riktigt awesome time. can't wait 'til next year. mmmmh. hihihi. tack & adjö till er som lyckades läsa. tyvärr utelämnade jag alla roliga detaljer. hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar