måndag 28 juni 2010

Jag hoppar & trampar på ditt hjärta

Hej alla kvällspassare (som Jonatan Unge hade sagt)
Busy day. Jobb som vanligt, varmt men gick bra, kändes dock som en baksmälla med tanke på att jag somnade runt halv 1 : / åh. men jag gillade det ändå : ) hihi (a)
Sen så kom jag hem, käkade, gick & mötte upp Amanda, tog en glass & promenad plus snack i solen. Skönt som fan.
Sen blev det lite cabbe med mamma : ) underbart. Nu ligger jag här i sängen & dricker smoothie & lyssnar på Grymt Bra musik måste jag säga! Wohoohoho, livet är allt bra nu.
Ska hoppla in i duschen & sedan sova : ) eller kolla på "Remember me". Tack för mig! Puss

1 kommentar:

  1. jag vill också se remember mee fannnnn, låna mig den sen +avake så kan jag låna dig min vattenmelon för kvällen hihihi ;)

    SvaraRadera