tisdag 15 juni 2010

Idag mina vänner har jag hunnit med detta

  • jobbat i 4h
  • krampat i magen
  • nästan lipat
  • gjort 53 st fixturer
  • krampat mer i magen
  • krampat lite till
  • ... & lite till
  • åkt till Kalmar
  • somnat på invägen
  • ätit frukost på sushi-baren
  • gått på student
  • som var awesome
  • grattat min kusin som var så fin
  • åkt till hansan
  • handlat massa kläder
  • fniss
  • åkt hem igen
  • somnat 7 gånger i bilen
  • tankat
  • firat min kusin
  • ätit mat
  • krampat lite i magen igen
  • känt lättnad när Olivia också tappat sin kamera
  • ... & Sandra också för del delen
  • krampat lite till
  • varit assistent vid paket öppning
  • skrattat
  • skrattat lite till
  • träffat Anki
  • haft sprängandes huvudvärk
  • SLÅ DE NI!!
  • nu ska jag sova
  • & duscha också då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar