tisdag 8 juni 2010

Snart, snart så är det min tur.

Snart ska den på!

Jahapp, nu skall naglarna fixas & smyckena inför morgondagen väljas ut! sen skall jag minsann krypa ner i sängen & kolla på filmer.
mitt öra gör ont, jag är hängig, huvudet mår som det mår, ja mina vänner jag håller på att bli sjuk. & på fredag är det min dag. på fredag. det pirrar inte ens, för jag kan verkligen inte fatta det, att det är min tur att stå med slutbetygen i handen, mössan på huvudet & fyllan i kroppen. så jävla underbart.
imorgon ja, då ska jag på student, min kära kusin Amanda & sedan Brodin också då, tar studenten i Karlskrona : D fan va härligt alltså! sedan så tar Frida, Josse & Maria inne i Växjö också förstås : D GRATTIS girls.
jag längtar dessutom till fjällen igen : ( kollade igenom bilderna, det var så jäkla nice ju... jaja. nu är det sommar & fest som gäller! posivit peppar peppar. vi hörs! Ge tillbaka fjällen!! Där mådde jag bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar