torsdag 10 juni 2010

Student+utgång+spya

Godmorgon ; ) god dag, god dag!
Igår var det fan as nice. Drog ner till Karlskrona för att fira studenterna & det var väl nice : P sen drog vi hem till Nyströms & åt lite & drack! Sedan runt typ tjugo över 8 sprang jag & mamma ner till stationen, jag hoppade på tåget med tjejerna+Johan & så var det Kalmar på schemat. UTGÅNG!
Först gick vi till KM & satte oss, chillade lite & inväntade kvällen : ) runt typ kvart över tio så gick vi bort mot Vallen, självklart var det gratis inträde innan klockan 12 ; ) så där var det nice, beställde fina grejer (halva priset äger) fast Diddi & jag beställde lakrits shot, fick typ en blandning mellan sprit, minttu & stimerol tuggummi? typ va? den var skit äcklig : P jaja.
Hade askul & träffade många man inte brukar ; ) hähä. runt 12, tror jag eller nått, så kom Christer & Sia & hämtade oss : P eller Diddi & Anki köpte fyllekäk innan, sen var hemresan så jävla rolig, Anki & jag satt längst bak & pratade konstant, Diana spydde vart 100:e meter & så fortsatte det, tills Diana blev sur på mig & Anki ; ) haha. & Johan Einefjant bara åt. Det roligaste var när Diana mådde som sämst, skriker till Crille att hon bara vill hem & att han ska köra snabbt som fan, 3 sekunder efter så öppnar hon dörren i fart & spyr! hahahaha lilla gumman!
Det var gårdagen, berättar senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar