lördag 12 juni 2010

Mina studentpresenter

Ullrika tavla som är riktigt jävla urfin, från farmor&farfar
Matmixer & smootihe blandare som jag velat ha länge ; ) från storebror
En skit grym fick plunta i rosa med tillhörande shot glas!
2 flaskor rosé vin & en tetra : ) awesome!
Änglavingar, hov, tuggummi, pez & hello kitty tryckare, godis... Från Malin & Evve6 stycken Line(?) vitt vin glas.
& ett nagellack i glas FUCKING AWESOME!!!!! från mammas sida av släkten.
Skit nice glas staty från min faster m. familj!En glasring (love it) med blått i mitten.
Ett snurrat guldhalsband mmmmh!
4 st grymma mine shot glas Från Mamma & Pappa
2 stycken armband, ett med remmar & magnet knäppe. & sedan ett silvrigt med ringar! : ) Från mina grannarAlla mina grymma nallar som jag fick : D

TACK ÅTER IGEN ALLIHOPA FÖR ALLT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar