lördag 26 juni 2010

Im not a robot, but I do anything I want anyway

Hej!
Snabb update.
Midsommarafton igår var awesome! Bästa vännerna, schysstaste umgänget, nytt, fräscht, snyggt ; ) allt.
Det var lovely, älskade att Diana tog fram riktiga fylle rösten & fick hicka. Underbart. Träffade ****** ; ) HAHA. Jaja. Massa stroboskops dans(?) & snack i mängder om ALLT. Mellan himmel & jord verkligen. Woho. Hade superfin långklänning på mig, tills jag kom på att jag behövde kläder, hade tagit med mig byxor... så fick ragga upp en tisha & tjocktröja, & visst funkade det : ) haha.
När ljuset lyste på himlen så var det dags för hemfärd för mig, halv 4 på morgonen. Det var vackert att gå där & höra fåglarna kvittra & nästan se allt börja om på nytt. Mmmh. Vilken midsommar, & inte behövdes det plockas några blommor till att lägga under kudden ; ) nope!
Nu jävlar är vi på att igen, ska föna håret sen börjar vandringen bortåt & in i dimman. Ikväll är det bra band också så hoppas på the last midsummer night to rock my world! HEJDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar