torsdag 3 juni 2010

Kvällen var nice

Tjaaa! eller god kväll.
Kom precis hem, ligger & käkar lite chips, kollar på fredagen den 13:e men de filmerna är så jävla lama : S så får nog bli disney chanel ; ) awesome!
Kvällen var i alla fall väääldigt lugn & nice. Tog som sagt med mig bag in boxen & cyklade till stationen, mötte upp Diddi & sen stack vi upp till Johan, därefter kom Pelle & så mötte vi upp Pappa, han körde oss till simhallsplanen & där var brännbollen i full gång, dock kunde jag inte spela med tanke på min tå. men nått glas vin blev det i solen : ) skönt.
efter en repad moppe, hög musik & svettiga killar så drog vi oss mot centrum, stannade till vid replokalen & så gjorde killarna sin skateboard tricks. drog vidare till lilla pizzan eftersom Johan & Diddi skulle ha mat. därefter gick vi till mattias där allt folk var. satte oss på en filt & drack massa vin, tills myggorna bombaderade oss : ( usch för dem.
pratade med anna på hemvägen, funderar på om vi ska tälta imorgon på student festen eller inte! med tanke på att vi ska festa hos Torsten på lördag. fan va fester det är nu. kommer inte palla studenten ; ) haha. jaja.
Nu ska jag kolla fiiiilm & äta mina chips! hörs imorgon med lite pics osv!
Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar