onsdag 30 juni 2010

Hultsfred, sorgligt. Men bra & glad dag ändå

Heeeeeej : ) guud är supergladis idag! vet faktiskt inte varför, har ingen speciell anledning heller. Haha. Men jobbet gick fin fint, lite hett men gick snabbt & bra. Glider på bra därborta på Elko. Yes sir. Sen... kan ni tänkta mig att jag går sammanlagt 30min på bara rasterna? helt sjukt.
Åkte med Sivan hem, snackade med Ola halva vägen. Mest om Hultsfred.. fan stackars er som ska/skulle dit : ( I feel for you. Vet själv hur mycket jag ville dit. Det är synd att det blev som det blev.
Kom hem & bytte kläder, klänning! Åh. Sedan så tog mamma & jag en promenad ner till Family House & träffade Anki samt lite småshopping : ) härligt ju! Med tanke på att mamma & jag köpte kompisarmband ; ) Som Anki också ska köpa..? hehe.
Sen gick vi hem & direkt åka till farmor&farfar. Snacka lite där, sen handla, träffa Hanna & hennes mamma, längesen! Så snackade där ett tag. & nu äntligen kom jag hem, ska hoppa in i duschen & sedan chilla! Julia kommer ikväll också! Gött. Ska umgås lite med henne imorgon då kanske : )
Ska slänga upp lite fler inlägg sen tänkte jag! För jag är så himla glad : D wohoho

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar