lördag 12 juni 2010

STUDENT 2010

Jahapp, & så var studenten över som en vindpust. Sitter i sängen & känner tomhet, buhu. Men fan va bra det var igår.
Som sagt, vi tjejer somnade vid 3, gick upp halv 5 & efter lite brännskador så drog vi mot Örsjö vid 6. Sen till Aro, & fan va bra frukosten var, vilken klass vi var. Tog asnice klassfoto där också : D blev hur fint som helst, japp! Frukosten gjorde Aro minsann bra!
Sen tog vi självaste tuff-tuff-tåget mot skolan, där var det livat *not*. Hehe. tog klassfoto där med & enskilt, hah vill inte ens veta hur det blev : P sen så smyg söp vi i skogen, aulan i typ 1½ h, var as drygt, sen lunch som var äcklig : P sen söp vi igen. lite klassträff & få betyg, pretty proud. sen jävlar, vid kvart över 1 typ var det dags. vilken känsla asså, att springa där, ut ut ut. underbart, bort från allt. åhååå. fällde en & en annan tår ; ) sen gick vi ner mot parken, åkte vår bil & det ösregnade. haha. men det gjorde ingenting alls.
runt typ tre var jag hemma, duschade & bytte om lite, sen kom gästerna vid 4-5 någon gång. TACKAR SOM FAN FÖR ALLA PRESENTER!!! KUNDE INTE VARIT BÄTTRE. UNDERBART!!! fyfan va glaaaaad. hihi power napade tre gånger också (a) eller jag deckade i sängen rättare sagt ; ) hehe. men hade det as trevligt : D sen kom alla kompisar vid typ 8, satt ute på altanen & ägde. sen spydde jag. åkte till Kalmar & dansade, skrek & sjöng loss. FYFAN VA BRA! hade världens bästa dag igår, förutom att min älskade älskade kamera försvann :' ( BUUHUHUHUH. men men, finns fler som tog bilder... får köpa en ny i veckan... så ska försöka låna Jonathans så ni får se mina fina presenter!

Åter igen, TACK ALLA SOM GJORDE MIN STUDENT TILL VÄRLDENS BÄSTA DAG!! TAAAAAACK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar