torsdag 10 juni 2010

Vill bara stanna i sängen

Fan jag ligger som en uttorkad säl i min säng : ( hur ska jag orka. varför gick jag ut igår? har i alla fall fräschat upp mig med dusch & hårinpackning, ska snart packa stor-väskan & sedan bege mig till Diana vid 4 typ. Ska minsann sleepa där inatt med tjejerna & så ska vi väl fixa bilen också antar jag, är as trött. hade kunnat somna nu & vakna imorgon lagom till champagne frukosten (a) hehe. underbart. student. välkommen. men frågan är hur jag ska orka packa nu, vad ska jag packa för något? jaja. mjukisbyxor for sure. & guess what, vi ska laga langos. underbart avslut. haha. gud vad jag ska sova i min studentmössa eller ; ) awesome.
tyckte dessutom att det var askul att bli väckt av Johan vid 7 idag på morgonen när han började sitt pass.. lol Johan, lol. nu måste jag försöka packa, eller ligga & gosa lite till.. mmmh. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar