måndag 14 juni 2010

Första dagen på jobbet

Ja som sagt, första dagen på jobbet idag. Var väl helt okej, blev lite chockad över min plats bara : ) men det skadar inte att vara lite högre ; ) cash! woho. Äntligen att man kan va där & faktiskt vara lönt. haha. Nej men fick faktiskt ett par arbetsskor av Siv också, med stålhätta(?) haha jisses.
Sååå anledningen till bad update? Jo, vem sov 1h i natt? jag. vem var astrött efter jobbet? vem kollade på nya true blood säsong 3? jo jag. vem deckade i sängen & blev väckt nyss? jo jag. Fatta ni att jag kommer typ göra samma rutin imorgon också : P hahha. Nej men imorgon jobbar jag till 11 & sedan vidare till Kalmar på Olivias student : D Grattis gumman!
Ska försöka lägga ifrån mig den här bunken & försöka sova : ) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar