söndag 27 juni 2010

Midsommar... ge mig lite mer

Hej : D
Nu är som sagt midsommar away. FY FAN säger jag bara. Världens bästa midsommar. sjukt bra var den. Självklart med tanke på att jag firade de med mina bästa vänner, mina apor & min myse : ) helt klart bäst. Gårdagen var lugn men jävligt nice ändån! Låg & chillade i solen ett bra tag sen dans, musik, slagsmål, umgänges häng, alkohol, allt. Lovely. Ja som sagt, Diana & jag råkade hamna i slagsmål.... med varandra. Lite konflikter uppstod. & ja. Vetifan när jag är redo att förlåta den lilla fittan men skitsamma. Hade i alla fall svin nice med Vattenmelonen : ) & såklart ****** också! Får tyvärr inte nämna hans namn här : ) hahah. nej men efter totalt röj vid scenen till Janne Biltjyv & KNDVGN mitt på ljusa morgonen med Vulkan så fick det bli att dra sig hemåt. Anki & jag började vandra runt tjugo över 4. Jävlar vad ljust det var : P underbart. Woho.
Hade velat berätta allt. Men det hände så sjukt mycket hela tiden så : D
Ska ge er lite bilder strax, men måste åka till affären & handla hårfärg & sen ska jag sova!!
Återkommer strax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar