tisdag 29 juni 2010

Ett ganska så flummigt inlägg

öööööh.. så går min hjärna för tillfället. Inte så smart trots allt att festa hela helgen? Åh. Men vad gjorde det : ) på jobbet sitter jag ju ändå bara i en bubbla (a) dagarna går så snabbt så. Fast idag var det fan varmt : S jobbigt varmt. Blä. Jobbade i alla fall som vanligt, sen åka hem & fixa käk, ut & lägga sig i solen, kolla in lite kläder & Vecko Revyn, somnade, så låg & stekte halva sidan haha, nu däremot måste jag duscha & sedan skall jag gå & lägga mig : ) men ska försöka klämma in nått mer inlägg här! Jepp, ha de gött i alla fall. Kan ju meddela att det är jobbigt att inte kunna kommentera på Ankis blogg ; ) haha! You go girl, behöver ett sånt inlägg jag kan läsa efter jobbet varje dag! & ps. hoppas du har fått dig lite vattenmelon nu på sistone ; ) ds.
Mobilen plingar & magen pirrar : ) hörs senare ; )

1 kommentar:

  1. hahahaha ;) mina inlägg äger lite nu på sistånde! Ska snart smaksa i mig kyckligngrytan duu, sen äger jag med mina nya glasögon :D fan få¨r ont i huvvet för jag ser så bra nu, Kom till mej på jobbet en dag dahhh, det är SVinvarmt där jag svettas i röven och ryggen hela tiden.... kankse 2much info ;) *Jahgälskar dej <3

    SvaraRadera