söndag 6 juni 2010

Väldigt chill dag & sedan extra sömn

Hej på er.
Har varit ute i stugan idag & ätit middag hos farmor&farfar. De bjöd på kroppkakor & massa mygg : ( jag failade på allt (fisketur, ro, njuta) & somnade istället? Väcktes när vi skulle åka hem... hehe. Har ätit god god kycklingsallad med familjen+Julia & nu sitter mamma & jag chillar till LOVE 2010 (?) rätt okej faktiskt. Skön söndag. ja tack!
Imorgon funderas det på om man skall dra på studentfesten.. men det ska ju regna.. : ( sucki. vi får se! sitter för tillfället med ansiktsmask med jordgubbs smak (hur mycket mer sommar känsla kan man få) ååh lovely. ska strax fixa mammas naglar också & sen försöööka somna tidigt ; ) hehe. imorgon är det sista skoldagen & då ska 2orna göra något för oss? sen ska vi öva på studentsången? tydligen. japp japp. ska även ge tillbaka alla mina böcker ; ) yiiiiha!
Bjuder troligen på lite mer blogg imorgon, nej fan. nu måste jag aktivera mitt bank kort : O shit. hejdååååååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar