fredag 25 juni 2010

Midsommarfestivalen

Igår.-
Diddi var söt i sitt mygg försvar
Grilla i ett badkarDans på låda i oranget.
Träffa Kegert & visst fick han en kram, men vetifan om jag fick det? Jobbigt det där med långa killar : ( huameja.

Hej bloggen. Jäklar va busy jag var igår : ( jobbigt värre. Skulle dra till Öland men det sket sig. Lika bra det. Men var på ett hejdundrande bra möte & så blev det festival. Bara så. Drog på förfest hos Didd & Johan, satt på taket & chillade galet i solen. Skrek på massa folk osv. Härligt. Sedan drog vi oss mot Rassle. Funkade fint förutom alla mygg : ( ikväll ska jag vara utrustad med kläder & medel. Usch. Anywho. Vi grillade i ett badkar & det var grymt skön stämning, träffade massa folk & någon skåning? Heh. Ska möta han på planen om tio min, nää skulle inte tro det. Haha. Ja. Diddi väckte mig vid 10. Idag ska vi göra midsommarkransar, dra på oss en klänning & helt enkelt, kort & gott, fira midsommar! Tack, Glad Midsommar på er där ute! : ) Puss & kram & sånt dä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar