fredag 18 juni 2010

Varför?

ojojoj, Kalmar gick bra. åkte direkt till net on net. sen ut till hansa & inhandla ytterligare lite kläder. därefter avslutade vi kvällen på Thai Silk inne i stan. Mycket gott med kina buffé.
Kom hem & drog & hämtade ut mina Ellos kläder, satt mycket fint. Speciellt tunikan. mmmh.
Men.... kameran. Den var verkligen inte som jag tänkt mig, tyvärr. Är riktigt besviken, det är helt knas, har försökt med allt, men bilderna är inte bra, & manualen stämmer inte med kameran. Så får åka in imorgon & försöka lösa det, ska be om pengarna tillbaka & sedan dra till proffs & få råd om en bra! kvitta pris, det skiter jag i nu. Jag SKA ha en bra kamera, jag måste. tack&hej.

ska fota kläderna nu, lånar Jonathans kamera! Jag lovade ju trots allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar