onsdag 2 juni 2010

Lång & fin dag

tjeeena fan. tänkte ta tag i bloggandet nu.
som alla vet, vädret är fan as kalas & kan inte bli bättre. wohooo.
skolan var chill, fick reda på att jag fick MVG i MAKT kursen : D jisses, ni kan ju gissa vem som är lycklig ; ) fan va nice. Sen fick jag MVG på APU:n nu också & det känns ju inte allt för fel. no no. så med leende på läpparna så traskade jag mot stationen 10.40 & så tog Anna & jag bussen mot Kalmar halv 12. var kalas. gick till sushin & (dra på trissor) tog en 16 bitars : D jääävlar vad mycket fisk asså. helt sick, men gott. Efter att ha suttit där en timme & träffat Emilia, Niklas & Becka så tog vi en runda på stan. Anna hittade studentklänning (äntligen) & jag köpte present till mamma + ett kamerafodral till mig själv : D kalas.
mötte upp olivia & så tog vi 15 tåget hem. hoppade av & gick mot Fenix, beställde tårta till morgondagen & sen sprang jag upp till Diana, fick en kaka & cyklade hem.
Åkte till Åfors med mamma & cabben, asgutt att kunna åka i den : D love it.
& nu ligger jag här, halvt dead (inte riktigt så emo men..) & ska äta mat, sen slagga. Sista dagen på ICA imorgon. sorgligt menmen. på kvällen blir det fest : D
grattis till er som klarat av att läsa allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar