onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedan!

Hej!
Mitt batteri dör snart men ah.
Har spenderat dagen i Kalmar : ) shoppat riktigt mycket. Hihi. Känns extremt skönt att allt är fixat. Var i stan först & sen vidare till Bauhaus & MODE. Träffade min moster & kusin där också. Hittade riktigt snygga smycken på BikBok, & när de ändå är jul imorn så varför inte slå in det ; ) haha tragiskt, jag vet. Åkte ut till Giraffen & inhandlade lite alkohol till juldagen : ) & jisses så gott jag skall dricka då! hihi. Kom hem vid 5 tiden typ. Köpte en ny julgran, en liten, 150cm bara. Skönare att ha en lite mindra nu oså. Men alla julklapparna får ligga på soffan & fåtöljen brevid. Hihi. Slog förresten in 14 julklappar till idag. Köpte en jättefin till Ankica : ) hiih. Hoppas tjejen blir glad.
Var nyss på Ica med mor, fick julklapp av Mona & Peter, & jag tackar så HEMSKT mycket : ) blev jätteglad.
Nehe, nu skall jag laga mat med mamma! Vi hörs imorn : )
Hoppas ni haft en trevlig "lilljulafton"-dag!
Puss

Julgranen : ) riktigt stilig måste jag erkänna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar