onsdag 23 december 2009

Musiktipsning

il est difficile de voir que quelqu'un que vous avez aimé, quelqu'un d'autre d'amour
- det är jobbigt att se någon du älskat, älska någon annan.

Javisst lyder det ordspråket bra för tillfället. Men det skall inte deppa ner mig! : ) Jag är överglad över mina julklappar jag får imorn!
Vet inte riktigt vilket program som är värt att titta på ikväll, Anna Ankas jul eller uppesittarkväll med Lotta & Bingolotto. Är så jäkla trött verkligen. & som ni säkert sett så har jag ändrat designen här! Hope you like it.
Vill i alla fall musiktipsa lite! Det var ett tag sen : )

La Roux - Im not your toy
La Roux - Tigerlily
David Gray - This years love
David Gray - Sail Away
Owl City - Fireflies
Seal - Love's divine
Madonna - Papa don't preach

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar