onsdag 30 december 2009

Fullt upp

Godkväll people!
Sitter helt utmattad här vid datorn, är sjukt rastlös men samtidigt astrött. Har i alla fall lagat mat med Julia (igen) eller aa varma mackor, hon hade ingen aning om vad champinjonstuvning va, så ah" haha. Spelade bingolotto med mamma&pappa. Var asnära att vinna Solresa i 10år & en bil : ( men turen man har... ne men skitsamma. Im happy anyway. Har faktiskt bäddat sängen ren nu också, är typ helt svettig : P skämt osido. Fixade naglarna också. Himlas duktig jag är, ska lägga ansiktsmask sen innan jag lägger mig också.
Imorn ska vi minsann upp tidigt & dra till Huvudhult för att ha den årliga nyårsgrillningen. Det är mysigt de : D hade bara hoppats på att de kunde ha legat lite mer snö på marken. Men whatever. Hahaha. Kom att tänka på camp rock nu, hahaha. Kan dock inte förklara.
Allt är i alla fall klart inför morgondagen & jisses vad tidigt vi kommer börja! Haha. Men de är så de ska va! Hm, undra vem som kommer få nyårs pussen, pojken? eller nån av mina tjejer? eller alla mina tjejer? kanske någon helt random? hmm. Det återstå att se, hihi. Nej nu ska jag kolla lite på A cinderella stroy somn går på 3an. PUSS

Bilderna blev lite lustiga , var assvårt att få med alla fingrar. Så uteslöt tummisen. Detta är i alla fall min vänterhand.

& detta är högerhanden : D är mest nöjd med vänstern. hah

Detta gosiga (dyra) lakanen ska jag krypa ner i straxxx! love it.
Det var sista gången detta året jag bäddade rent & målade naglarna. Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar