tisdag 8 december 2009

Wish me luck

I förra inlägget behövde jag skriva av mig.
Jag pluggade för att rensa tankarna, pappa var ute & gick. Adrians bortgång tog hårt på honom tror jag.
Anyway. Glömde nämna innan att på religionen så ringde Slynans mobil, mitt uppe i allt prat om judendomen. Så utbrister vår lärare mycket långsamt W-T-F. Ingen fattar. Haha. Typ börjar tro att det har något med det vi nyss hade pratat om. Sen bryter hela klassen ut i gapskratt & Slynan blir knallis ; ) haha. Riktigt kul. Lite onödig fakta. Men kul var de.
Jag har som sagt pluggat, samhäll. Skrev sammanfattning av frågorna. Tog typ en timme. Men skön att plugga på nått sånt i stället. Ska läsa igenom de några gånger sen i think. Om jag orkar.
Börjar klockan 13.05 imorn, snacka om att det känns skönt eller : O ska ta 12:31 tåget in. Sovmorgon så det skriker om det. Nehe jag missar en massa av Ugly Betty nu, eller de blev nyss reklam, men whatever. Godnattis &sånt på er. Wish me luck tomorrow.
Kvällsmat. Jäkligt god kvällsmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar