lördag 19 december 2009

Shopping i Stockholm (y)

Godkväll! Igår avslutade vi dagen med middag på hotellet, var skitmycket folk men de blev en räksmörgås & sen en long coctail summer fresh till efterrätt : ) jättegod, men lite för söt. Sen drog jonathan & jag upp & kollade på Saw VI. Okej typ. Sen somnade alla & jag kollade på nån film på tv:n. Jonathan har legat typ över hela mig : ( suck.
Idag gick vi upp & åt jättegod stor frukost. Sen gick vi ner mot grönan & tog båt över till Slussen. Härligt att slippa gå. Blev en hel del shopping! Är supernöjd verkligen, hihi!Stötte även på Danny : D & gisses så snygg killen var : D woho. Snyggare än på tv faktiskt, haha. Såg även Mattias "någonting" som spelade i Barbados efter Magnus Karlsson. Han stod & signerade skivor. Jaja : ) hehe. Sen efter några timmar shopping så gick vi till östermalm, åt på Rice, sushi bufé : D riktigt gott. Vi beställde in tallrik efter tallrik, blev nog 6-7tallrikar = ca. 140 st bitar. Hahah. Sen var vi så sjukt mätta så vi gick till djurgården, tog typ en halvtimme med tanke på att vi gick strandpromenaden.
När vi kom till hotellet så somnade jag direkt, kollade på stegräknaren, hade gått 13.325 steg från 11-18. Ojoj sa mina fötter. När jag vaknade så skulle vi köra till Hard Rock Café men de va fullt så vi åkte runt lite & kollade på där alla diplomater bor osv. Härligt. Åt på restaurangen här nere igen, skitsnygg kille som serverade ; ) halva inne (a) hahah. Nej men blev räksmörgås & 2 glas cider, sjukt goda.
Nu är vi uppe på rummet igen, kalaströtta. Ska se om det finns nått på tv så man kan somna gott : ) hihi. Imorn blir det lite till shopping : ) nu ska jag sova!
Puss & godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar