tisdag 22 december 2009

Känn pulsen slå

God förmiddag!
Idag fick jag stiga upp tidigt (kl.10) det sög lite. Första dagen på lovet & jag får inte sova hur länge jag vill. Menmen, tog mig en macka, klädde på mig & sen drog mamma & jag ner till torget. Gjorde besök på banken, posten, ica, apoteket, bokhandeln : ) hittade en julklapp till mig & sen lite annat smått. Hehe, nice. Ska chilla för det mesta idag, rensa hjärnan. Måste till Anki & hämta min cykel. Men det tar jag senare, har ju hela dagen på mig nu : ) nehe, nu ska jag checka av i min kalender & slå in julklappar! Puss

Dagens shopping:

Bok. Känn pulsen slå Av Berny Pålsson. Små stickers till min almanacka, en rosa penna till almanackan & sen alvedon <3 onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://2.bp.blogspot.com/_jThzDOu8c2E/SzCrbTCO09I/AAAAAAAABQs/A42FaOHN2ek/s1600-h/SDC10763.JPG">
BH (50:-) Tjocka strumpbyx-/leggings (35:-) & en mobilstrumpa, fast jag har den som kamera fodral (5:-)

Fick även denna vackra present på posten, inte lika roligt innehåll direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar