onsdag 9 december 2009

Stick onsdag, stick

Hej, hela min dag har varit cp : ( åhå. Inte nice allllls. Provet gick liksom inte ens okej, jag hoppas veeeerkligen jag sätter ett G. Thats it. Sen skulle jag & Diana ta 3 tåget hem, & då säger de i högtalarna att det brinner i Emmaboda så alla tågen är inställda för dagen. Det var ju just lyckat på en perfekt dag.... hmmm. Så det kom ersättningsbussar, som var typ knökafulla. Men vi fick plats, & vi kom hem. Min kropp är cp, tror alla märkte att jag inte riktigt var mig själv idag : ( var liksom sur? Tänkte så mycket på Adrian, eller kanske inte på honom, utan på pappas tid. Lätt hänt att jag känner så ibland : ( usch. Skönt att vi åker till Stockholm snart. Blir kanske Stockholm över jul? nyår? Äsh vi vet inget än. Vill gärna fira in ett nytt år med mina vänner. Nä men nu ska jag lägga mig & sova typ. Puss


Varm chokladmjölk med vispgrädde

& sen lite choklad på det!

2 kommentarer:

  1. synd ditt godis inte brann upp hehe det står alltid i din blogg att du ska eller äter ngt

    SvaraRadera
  2. Förstår inte vad du menar? Skriv vem du är istället : S ...

    SvaraRadera