onsdag 23 december 2009

Tomte stopp

Min älskling har varit här & lämnat julklappar till mig & min familj : ) så söt. Passade även på att ge min julklapp! Hihi (a) Det är snart datum 24. & jag tycker faktiskt inte det är okej att sitta upp tills dess, eller alltså jag lär ju göra det, men människan som ligger i sängen bredvid mig kommer jag absolut inte säga God Jul till, för det gör man faktiskt när man vaknat. För när man somnat på natten & sen vaknar, just då DÅ är det en ny dag. & imorn är det alltså julafton, inte om typ 1½h. Skärpning på mig!
Nu ska jag & my dear mother lägga oss i min säng & kolla på American Pie - book of love (ja, igen, okej filmen är bra!!)
Måste bara tillägga att jag gillar verkligen Ankica : ) världens finaste vän, är sjukt glad över att ha henne! I love you Akke!

Kitchibell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar