söndag 6 december 2009

Damn thing, crazy night?

Festen igår var okej, men jag får tacka för sällskapet i alla fall. Förfesten hos Diana va kul, Kim & Mahmoud kom också så de blev ölspelet & lite : ) Sen kvart i tio åkte vi med Lalles pappa ut till bygget. Var typ inge folk alls, haha. Satt i inträdet 23-23.30 & då hade vi nästan prickat av varenda kotte som var uppskriven. Datorn pajade lite, musiken dog, strömmen gick & folk skrek *host*. No comments. Folk strulade & spydde ; ) jag agerade guide & Robin lät lite som en pedofil haha. Faruk stiffade mig i ansiktet & Ludde+Fille moonade uppe på balkongen. HAHA. Jonathan kom & hämtade oss vid halv 2. Sen blev det mat & sängen. Skönt.
Idag måste jag verkligen plugga samhäll, men it aint gonna work, haha! Prov i veckan : ( har en känsla av att jag kuggar, hårt... suck. Någon som lär ut om riksdagen oså! Puss

Klockan är egentligen (12.34)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar