tisdag 22 december 2009

Julklappsinslagning

Godkväll!
Nu sitter jag inne i värmen, ser snön falla igen. Suck. Visst är det härligt med snö & allt, men vafasen, man kommer ju inte fram, med varken cykel eller ben asså... heheh.
Slog in julklappar innan idag, 22 st : O galet. Gjorde dem extra fina med snöre & allt, kalas ju! Sen drog jag på mig mina stövlar, stora halsduk & vantar. Gick bort mot älsklingen men sötisen var & jobbade, så la lite presenter i brevlådan sen in i garaget & hämta cykeln : ) såg även en liten kille som cyklade omkull : ( stackare. Usch. Tyckte så synd om killen. Menmen. Cyklade hem & just då så började det snöa.
Har suttit & fixat med min internet dosa nu så jag kan sköta mina pengar : ) härligt! Funderar på att antingen läsa lite bok eller hoppa in i duschen. Farmor & farfar är här på besök. Okej : ) end of this. Godkväll på er somsagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar