onsdag 16 december 2009

Snöoväder

Hej igen.
Idag har jag stigit upp för att gå en otroligt onödig skoldag. Zeljka kom & hämtade upp mig & så skjutsade hon mig & Anki till stationen, eftersom vädret är som det är... Anyway, åkte in & gjorde provet, sen va de klart liksom. Var i skolan i 20 min.. suck. Drog hem med Jonathan sen vid 11 tiden. Skönt. Somnade så klart, hade sån jäkla huvudvärk. Vakna av att mamma kom hem runt 3 tiden. Gick ut & skottade med henne, hon trilla. Stackarn : P hehe. Sen blev de Ica, gick till min gulle därefter & så kollade vi på Paranormal Activity, usch. Riktigt läskig film, i slutet. Man fattade liksom ingenting typ, & rätt va de va så blir tjejen nerdragen från sängen, ut i korridoren & så smäller dörren igen. Blev så sjukt rädd : ( det som var helt sämst var att man inte fick veta vad som egentligen hände sista natten, man vet att Mika dog, men tjejen? Vad hände egentligen? Jag vill ju veta : ( ah, lite lagom uppskrämda så skulle vi ut & göra snögubbe, men icke. Ingen kram snö : ( suck. Mamma kom & hämta mig & snart blir det duschen & sen nya American Pie igen : D vääärldens roligaste film, på länge i alla fall.
Sådär, de va lite uppdatering. Hoppas på att jag kan ta mig i kragen & skriva imorn med.
Take care :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar