fredag 4 december 2009

Dont trust the hoe, never trust the hoe

"I dont care what people say, think of, what I am and how I behave" ungefär sådär känner jag at the moment : D hahah. Ne men ah. Jobbet idag gick snabbare än vad ja trodde. Käkade pizza med Anna på Victorian på rasten, satt med Anki lite också. Sen vid 2 drog Anna för hon skulle på trav med Indra. Så fick jobba själv i 2h. Gurra drev med mig & jag var trött. Men jag överlevde. Anyway, skulle på date ikväll, men hell no : P . typ, yup. Ne men Anki får komma hit istället & se Idol m. tillbehör. Men det är inte än på ett tag, tycker det är lite drygt att va hemma själv, för mor&far drog till Uddevalla på julbord med pappas jobb Exxon Mobil (oil?) hehe. Så de busungarna kommer imorn, Jonathan slutar vid 7 & drar på nån bowlingskit, kommer halv1o. Då får jag typ mata min mage... hm. Makaroner låter lockande.... ssees
Pictures of you, pictures of me. Remind us all of what we used to be

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar