torsdag 24 december 2009

GOD JUL

Godmorgon alla decembermysande människor.
God Jul på er : D
Jag vaknade helt självmant vid kl.10. Åt stor julfrukost med familjen & öppnade 2 paket som innehöll svarta tights & ett par bling hörlurar som halsband. Awesome. Kommer självklart få fler om typ 20 min. Hihi. Lägger upp de ikväll eller imorn.
Dagen i sig skall jag spendera med hela släkten. Först kl.2 ska jag till min faster som fyller 41, grattis. Där även farmor& farfar är. Äter lite julbord & så. Sen vid 4 åker vi upp till mormor&morfar där heeela mammas släkt är : ) äter lite gröt osv. Sen tror jag att alla vi kusiner ska dra ner till Mattias som inte kan va med eftersom han har brandvakten. Härligt att träffa allihopa kusiner, de från götet, emma från stockholm osv.
Nehe, nu skall jag klä på mig lite så jag kan agera tomte.... haha
ps. anki blev extremt glad över min julklapp till henne : ) det va skönt! ds.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar