torsdag 3 december 2009

Update från utgång

Hej nu är jag hemma från allt baluns. Men asså kom hem vid 7 men är så sjukt trött. Har vart sämst uppdatering & just nu orkar jag inte va detaljrik så kör en snabbis.
Onsdags dåva, förfest hos Diana : ) gick nice & så kom Elinn, Madde & Lalle oså. Efter att vi tjabbat med Simons alla vänner så tog vi 22.40 tåget in till Kalmar, åkte också med en massa ip boys så va ett jävla liv, mötte upp Anki & Victor. Sen drog vi till KM oså, var väl ganska drygt oså i början men ah, hehe. Fann en vacker orange spya flytande i handfatet & en beige på golvet. FAN SÅ NICE. Dog nästan lite. Sen runt ett tiden så ville alla dra hem till lägenheten, men inte jag & Anki ; ) vi drog med Anna & så blev det Bistro Bar, en jäkla massa dans. HAHA. Stannade där nån timma typ. Beställde pommestallrik för 45kr :| resulterade med att det var en kebabtallrik ; ) hehe. Tog taxi till Berga & hittade Simons lägenhet där Danne & TB(?) också var. Käkade vår mat & pratade (högt) så grannen kom & skällde på oss. hehe. Sen runt typ 4 bestämde vi oss för att sova, eller åtminstonde blunda. Rätt var de va så va klockan halv 5. Hade sovit i 30minuter, sög. Ville verkligen inte upp, Anna de mongot hade inte sovit alls utan kollat på Paradise Hotel. Haha. Tog i alla fall taxi till stationen & hoppade på 05 tåget. Var inte nice, men satt i första klass, blev utskällda 3min innan vi skulle gå av. Lalle kom & hämtade upp oss & körde oss till skolan...... nä jag orkar inte skriva mer nu : ) skriver om Ullared imorn.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar