lördag 26 december 2009

haha helt galet

Hahaha god morgon, eller nej verkligen inte : P min morgon bestod av yrsel & städning i en timma.
Gårkvällen måste jag bara säga att den var galen. Helt sick.
Va hos Anki med Diana, lagade tacos osånt. Pratade lite & sen kom Tobbe, Aro & Slynan vid halv 6 typ, helt blöta. Haha. Satt & pratade & drack lite, vid 7 tiden trillade typ alla andra in & vipps så var hela huset fullt med folk : O helt sjukt, var typ 30pers. Men asnice var det. Spelade ölspelet, rött & svart & en massa, pratade om olika ställningar, tågluffning, klassresa utomlands osv. Kom igång rätt fort. Melker & Malin kom in också, asnice att träffa Malin igen : ) Vid tio halv elva gick vi bort mot Amigo. Var rätt fullt där men gutt som fan, haha. Träffade både de ena & de andra. Dansade på det ack så härliga golvet, usch. Haha ååh så jävla kul va de att träffa massa gamla kompisar : D hihi. Loved it. En viss person förstörde kvällen nått enormt, så jävla omogen. Men sånt kan inte jag hjälpa till med tyvärr ; ) sagt är sagt & whatever jag orkar verkligen inte slösa min tid på idioter. Tackar i alla fall Hampe & Sjöblom som försökte göra mig på bra humör : )
Ringde mamma & åkte till Anki & pratade. Hon drog med sig Mike, Gill, Robert & Limpan hem också |: suck.. limpan & robban fick sova i gästrummet & vi la oss i stora sängen. Sen gick Anki till sin & Mike hängde efter. Sen gick jag också in & därefter Gill. Haha. Låg 4 st i en 120säng haha. Snacka om varmt & trångt. Usch. Jag gav i alla fall upp & la mig i stora sängen, men nä där ligger robban : P haha & sen kom Gill. Somnade inte fören 5 tror jag. Gick upp vid 9 & städade.

hahah oj va långt. Men fan vilken rolig kväll, riktigt lyckad faktiskt : D detta är bara hälften. Nehe ska fixa mig nu, ska äta lite julmiddag hos farmor &farfar samt få lite presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar