torsdag 17 december 2009

Ipod....

Jissus. Har trixat med en ipod nu i flera timmar känns det som. Fattar ingenting med det här med iTunes. Hjälp! Men nu jäkla ligger all min musik på dendär jäkla ipoden. Gutt. Laddad inför resan imorn nu, ska bara starta den så jag kan fatta själva ipoden också.... hm.
Dagen i sig har varit ganska dryg med ändå snabb. Vaknade & kände att det inte var cykelväder, väckte pappa, fick borta & skrapa bilen. Sen blev det jobb, va lite grinig på morgonen eftersom jag knappt somnade pga. den där jäkla filmen : ( anyway, åt godis på ica, hehe. Fixade etiketter helt själva & plockade varor. Sen så gick jag hem, skönt faktiskt : ) så mysigt med snö. Hehe. Var dödstrött när jag kom hem, mat på dirren & sen packa lite smått.
Nu ska jag bara chilla, tittar på halv åtta hos mig, ska ta en huvudvärkstablett & sen packa lite till tror jag. Längtar till Stockholm : ) gött. Nehe, där har ni uppdatering : )
Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar