måndag 21 december 2009

Misslyckad & värdelös.... tack!

Min dag började i snöraset. Inte bokstavligt talat, men nästan. Höll på att dö av kyla & skitsnö när jag trampade mot stationen. Min näsa gjorde ont & därefter halsen. Cyklen kändes fruktansvärt tung att trampa på & ah, jag hade frost i håret. Detta va inte kul.
Roligare blev det inte när man kom till skolan, fick skit av min lärare (också kallad mentor) för nån jäkla julfika. Orkar verkligen inte lägga mina krafter på att skriva allting. Ändå inte er information. Anyway, började fixa lite lekar på en halvtimme som vi tyckte va hyffsade. Anna & jag ansvarade för "hela havet stormar" & hade skitkul när våran klass lekte. Inga andra var engagerade så det va lite tråkigt, de skrev även till vår "mentor" att det sög, vilket var väldigt respektlöst. De var bara ute efter fikat (som vi inte hade fixat), jaja. Fick enormt mycket skäll av läraren. Oaccetabelt skäll, ingen elev ska någonsin få höra de ord som hon slängde ur sig.
Allt var kaos, vår andra lärare Moa, hon värmde oss med sina ord "ni är det bästa klassen jag har haft på 7år, ni är alltid trevliga & mogna. även om ni hatar litteraturhistoria så är ni bäst på det" !!! fy va det kändes bra.
Ja, vi åkte hem med ett tåget. Anki & jag drog till Get Dressed vid typ tio över två, hon skulle köpa saker som hon lagt undan. Sagt & gjort. Efter 2h i kö till kassan så var vi ute. (det var alltså utförsäljning av affären). Inhandlade själv lite grejer som bh, kameraförvarare, strumpbyxor & julklapp till pappa. Drog hem till Anki eftersom kylan hindrade mig att cykla hela vägen hem, vi åt mat & pratade en hel del vilket var väldigt skönt. Pappa hämtade mig runt 7 tiden & nu är jag helt slut.
JAG HAR TAGIT JULLOV!!!! För imorgon åker jag inte in till skolan, det är en sak som är säker, så tack & adjö Åkrahällskolan för ett "shitty year" . Vi ses 11januari.

Oj vilket inlägg : ) well, jag tvingar er inte att läsa!
Gillar i alla fall mina tjejer något enormt & jag är glad över att jag har er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar