måndag 28 december 2009

Shopping á la emmaboda

Godkväll!
Idag har jag shoppat i lilla Emmaboda med mamma & Julia. Tittade in på Get Dressed med inget som lockade, är rätt trött på den butiken : P & dessutom orkade mamma inte stå i kö för en tröja! Hehe. Så vi drog vidare till Winsth, men det var bara dyrt & tråkigt : P mamma tvingade med oss till Hörnan (tant butik, haha) hittade strumpbyxor till nyår & så gick vi upp där det typ var "second hand" fast ändå inte haha. Hittade en kavaj/jacka för ett jäkligt bra pris. Den kostar 895:- & jag fick den för 149:- hahaha. Love it. & Julia hittade sig ett par snygga gröna strumpbyxor. Sen drog jag till Anki lite, hjälpte henne med att laga mat & sen bara massa slapp. Drog vid 8 & nu är jag fastklistrad i min bok, kommer lätt läsa ut den ikväll : D hehe.
Hade tänkt fixa naglarna i nått annorlunda sen, kanske. Hehe. Men nu är det musik för fulla muggar! Puss

Kavaj/jackan!

Strumpbyxorna. De är brun/gråa med ränder typ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar