söndag 27 december 2009

Trashy my dear, trashy

Vissa folk klarar jag verkligen inte av. Ni (du) vet vilka ni är! Tack för mig!

Dagen har jag spenderat i Kalmar med familjen & Julia. Hittade ingenting, eller asså ett cd-case. Menmen. Kom hem för typ 30min sen & är helt slut i huvudet. Var inne alldeles för länge i telenor butiken eftersom jonathan skulle ha en iPhone & så va de en massa krångel, vi fick en julklapp som vi valde själva & de va gratis mobilt bredband, det var nice i alla fall. Men jag var helt off efter typ 40min med massa jobbigt lyse & värme. Begav oss ut mot IKEA där pappa handlade wiskeyskåp & så. Blev 2st wienerkorvar så nu hungrar jag ihjäl typ... Ska se om jag kan städa rummet ikväll eller om det blir slappt. Min huvudvärk är nämligen inte okej. Hörs!

Den röda blev det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar